Gry edukacyjne – wytyczne do zaliczenia


Informujemy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Symulacje Szkoleniowe akceptujemy tu przedstawione opracowania do egzaminu:

  • symulacja zespołowa : „Erotyzm w powieści Manueli Gretkowskiej” i „Wizerunek wiejskiego dziecka w polskiej literaturze doby pozywityzmu poprzez pryzmat haseł pracy organicznej i pracy u podstaw ”
  • gra kreatywna – „Tajemnice Zaśnięcia i Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w ujęciu ikon” i „Język druków wydanych przez „Solidarność” w latach 80-tych”
  • symulacja menedżerska : „Obraz współczesnej młodzieży polskiej i japońskiej na podstawie obserwowanych filmów” i Gry Negocjacyjne oraz „Miejsce Polski w procesach globalizacyjnych”
  • gra edukacyjna – „Polsko-ukraińskie miejsca pamięci na drodze ku pojednaniu. Kontrola na podstawie seminariów historycznych Polska-Ukraina: trudne pytania” i „Problematyka zawarta w twórczości Miroslava Krlezy”
  • gra decyzyjna : „Istota reklamy audiowizualnej na studium przypadku dostępnych kampanii reklamowych” oraz „Zjawiska związane z moralnością, etyką i bioetyką wsród katolików i prawosławnych”
  • gra strategiczna : „Oferta wycieczki po obiektach kultury żydowskiej na Lubelszczyźnie” oraz „Monografia hydrograficzna gminy Jedlińsk”
  • zabawa zespołowa – „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia” i „Prawa kobiet w państwach Unii Europejskiej na danych źródłowych z Polski, Francji i Wielkiej Brytanii ”
  • zabawa językowa : „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie” i „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu”
  • symulacja komunikacyjna – „Tożsamość miasta historyczno – religijny obraz Jasnej Góry i okolic” oraz „Stosunki polsko-ukraińskie w XX i XXI wieku”
  • Comments are closed.