Symulacje integracyjne – tezy do pracy zaliczeniowej


Informujemy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Szkoleniowe proponuje się tu przedstawione problemy do pracy dyplomowej:

  • gra decyzyjna – „Święta Góra Athos na stronach www. Rola internetu w przekazywaniu idei” oraz „Postać wampira w literaturze wieku XIX”
  • gra strategiczna : „Tadeusz Różewicz jako krytyk kultury współczesnej” oraz „Negatywne skutki wpływu turystyki na środowisko przyrodnicze na przykładach z Polski”
  • symulacja zespołowa : „Wyznaczanie wpływu promieniowania tła na wyniki pomiarów temperatury kamerami termowizyjnymi” oraz Naukowe Gry Symulacyjne oraz „Język jako narzędzie komunikacji w wieloosobowej fabularnej grze komputerowej World of Warcraft”
  • symulacja strategiczna – „Publiczna dyskusja o uzależnieniach alkoholowych oraz o ich wpływie na życie rodzin i społeczeństwa” oraz „Żydzi w Poznaniu na przestrzeni wieków”
  • symulacja biznesowa : „Obraz kobiety w polskiej prozie fantasy ujęcie feminizmu” oraz „”Rękopis znaleziony w Saragossie: Wojciecha Hasa adaptacja powieści Jana Potockiego”
  • symulacja strategiczna : „Wizja społeczeństwa w dramacie naturalistycznym na studium przypadku dostępnych utworów Henryka Ibsena i Gerharta Mauptmanna” oraz „Detektyw głównym bohaterem powieści kryminalnej”
  • gra językowa – „Tożsamość miasta historyczno – religijny obraz Jasnej Góry i okolic” i „Piękno tatru i folkloru góralskiego w literaturze Młodej Polski (na modelu ocenianych utworów Kazimierza Przerwy-Tetmajera i Jana Kasprowicza)”
  • gra komunikacyjna – „Edukacja wielokulturowa w przedszkolu. Przykład Przedszkola nr 5 Mali Przyrodnicy w Gnieźnie” i „Tragizm ludzkiej egzystencji w wybranych utworach Mikołaja Gogola oraz Iwana Turgieniewa”
  • symulacja komunikacyjna : „Właściwości fizykochemiczne i mechaniczne cienkowarstwowych pokryć z azotku boru” oraz „Obraz współczesnej młodzieży polskiej i japońskiej na podstawie filmów”
  • Comments are closed.