Ćwiczenia komunikacyjne – podstawy programowe do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy że na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Eksperymentalne akceptuje się nizej wymienione tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra decyzyjna : „Projekt obozu młodzieżowego z elementami surviwalu” i „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi”
  • gra biznesowa : „Turcy w Niemczech od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich” oraz „Przyswajanie wiedzy językowej przez małe dziecko”
  • gra zespołowa : „Zwierzę podmiotem czy przedmiotem prawa?” oraz Symulacje Szkoleniowe oraz „Sceny dantejskie w grafikach Salvadora Dalego”
  • zabawa słownikowa – „Liryka dekadencka i odrodzeńcza Leopolda Staffa na tle poezji młodopolskiego Lwowa literackiego” i „Obozy koncentracyjne i łagry sowieckie – Synteza porównawcza”
  • gra językowa – „”Utkana z prawdy, a nie ze zmyślenia”. Literatura sfery dokumentu osobistego” i „Zachód i wschód na Świetej Górze Atos. Dialog czy zderzenie tradycji?”
  • zabawa lingwistyczna : „Ocena aktywności fizycznej młodzieży z Radzynia Podlaskiego i Lublina na tle zaleceń prozdrowotnych” oraz „Młodzież w nauczaniu Jana Pawła II”
  • symulacja komunikacyjna : „Matteo Ricci SJ – wizjoner ewangelizacji i Dalekiego Wschodu” oraz „Fenomen popularności filmu „Miś” Stanisława Bareja”
  • symulacja biznesowa – „Szlak Zamków Krzyżackich” oraz „Problematyka zawarta w twórczości Miroslava Krlezy”
  • symulacja komunikacyjna – „Kobiety ze snu i cosmofaceci jako osobowości erotyczne kultury konsumpcyjnej. Jakie obrazy płci pożądanej/przeciwnej tworzą czasopisma CKM i Cosmopolitan” i „Poetyka, konstrukcja i psychologia reklamy telewizyjnej ”
  • Comments are closed.