Ćwiczenia szkoleniowe – problematyka do pracy dyplomowej


Ogłaszamy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Gry Doświadczalne zaleca się poniższe zagadnienia do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja językowa : „Obecność Tomasza Mana w polskiej kulturze dwudziestowiecznej na wybrabych przykładach” oraz „Problem macierzyństwa w dyskursie feministycznym”
  • zabawa lingwistyczna : „Ikona w prawosławiu: źródło doznań estetycznych i duchowych” i „Funkcjonalność komunikacyjna portalu Wirtualna Polska”
  • gra językowa – „Bułgarskie fascynacje Polaków na przestrzeni wieków” i Korporacyjne Gry Biznesowe W Produkcji oraz „Język środowiskowy wojskowych”
  • gra edukacyjna – „Udział prasy w kształtowaniu mentalności społecznej Polaków” i „Teorie spiskowe próby wyjaśnienia historii”
  • zabawa lingwistyczna – „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi” i „Medialny obraz tragedii pod Smoleńskiem 10.04.2010”
  • zabawa decyzyjna – „Propaganda w stosunkach polsko-niemieckich czasów II wojny światowej i początku XXI wieku” i „Problem postpamięci we współczesnych komiksach o Holokauście”
  • zabawa strategiczna : „Komunikacyjna symboliczna wśród polskich środowisk gejowskich w Londynie po 2004 roku” i „O zamążpójściu – sytuacja kobiet w Anglii na rzełomie XVIII i XiX wieku na podstawie twórczości Jane Austen”
  • symulacja zespołowa – „Prawa człowieka w Unii Europejskiej” oraz „Media elektroniczne w systemie komunikacji interpersonalnej w instytutucjach Unii Europejskiej”
  • symulacja zespołowa – „”Bo ja kobieta, na którą patrzą – patrzę sama na siebie…” Obraz kobiety w kulturze popularnej – między stereotypem a emmancypacją (feminizmem). Wyzwolenie czy zniewolenie? Co kryje model współczesnej kobiecości?” i „Opinie wybranych grup pacjentów na temat poprawy zdrowia po pobycie w uzdrowisku”
  • Comments are closed.