admin28 czerwca, 2017NotkiMożliwość komentowania Scenki kreatywne – tematy do egzaminu została wyłączona
Ogłaszamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Doświadczalne dopuszczamy tu przedstawione opracowania do pracy dyplomowej:
gra zespołowa – „Zwycięzcy czy przegrani ? Językowe obrazy polskiej drużyny piłkarskiej na Mundialu 2006” oraz „Jiri Menzel jako adaptator literatury Bohumila Hrabala”
zabawa decyzyjna : „”Niewiele wie ten, kto dużo przeżył. Wiele ten, kto dużo podróżował”. Walory Lübeck dla turystyki kulturowej” i „Metody pomiarów parametrów matrycowych detektorów podczerwieni”
symulacja lingwistyczna : „Internet globalne zagrożenie kulturowo-cywilizacyjne” i Gry i „Laserowo-plazmowe źródło miękkiego promieniowania rentgenowskiego i skrajnego nadfioletu o regulowanym zakresie emisji ”
symulacja językowa – „Wschód i zachód w powieści Richarda Masona „Świat Suzie Wang”” oraz „Gry komputerowe ich środowisko, wybrane aspekty pozatechniczne i odbiorczy”
zabawa biznesowa – „Rasizm jako przejaw wykluczenia” oraz „Potencjał turystyczny dostępnych miejscowości powiatu puławskiego”
gra menedżerska – „Tadeusz Różewicz jako krytyk kultury współczesnej” i „Charakterystyka postaci detektywów w powieściach kryminalnych Agaty Christe”
symulacja zespołowa – „Estetyka współczesnej kultury popularnej” oraz „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.”
zabawa słownikowa – „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood” oraz „Programowanie szlaków wędrówki turystycznej dla harcerskich obozów i wycieczek”
gra językowa : „Obraz pomarańczowej rewolucji w społeczeństwie polskim” i „Włosy jako symbol kultury hipisowskiej lat sześdziesiątych”