admin19 marca, 2017NotkiMożliwość komentowania Ćwiczenia strategiczne – zalecenia do egzaminu została wyłączona
Zawiadamiamy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Symulacje Umiejętnościowe akceptujemy poniższe tezy do egzaminu:
symulacja decyzyjna : „Sadyzm. Współczesna recepcja filozofii Markiza de Sade na modelu filmu” oraz „Kobieca cielesność na łamach czasopism luksusowych – perspektywa piękna i brzydoty”
gra komunikacyjna : „Terroryzm islamski przypadek Al.-Kaidy” oraz „Ujawnianie ukrytych emocji „mikroekspresji” przy użyciu technik wizyjnych”
gra kreatywna – „Dekadentyzm Charlesa Baudelaire’a jako droga do nowoczesności na przełomie XIX/XX wieku ” oraz Samorozwojowe Gry Szkoleniowe i „Kultura i tradycja w skupiskach ludności ukraińskiej na Warmii i Mazurach”
symulacja edukacyjna – „Historia i współczesność klubu żużlowego „Start Gniezno”” oraz „Prawosławie w Polsce”
zabawa zespołowa – „Kurdowie jako przykład przebudzenia świadomści zbiorowej w walce o własną autonomię w xx wieku” i „Tragizm ludzkiej egzystencji w utworach Mikołaja Gogola oraz Iwana Turgieniewa”
zabawa strategiczna – „Polisemiotyczny obraz państwa w polskim rapie” i „Obraz społeczeństwa polskiego w obserwowanych komediach oświeceniowych”
gra decyzyjna – „Czy literatura ma płeć? Postulaty Virginii Voolf dotyczące kwestii pisarstwa kobiet w eseju Własny Pokój” oraz „Liryka dekadencka i odrodzeńcza Leopolda Staffa na tle poezji młodopolskiego Lwowa literackiego”
zabawa lingwistyczna – „Człowiek przed obliczem losu: etos trylogii Ananke Wiktora Hugo” oraz „Detektyw głównym bohaterem powieści kryminalnej”
zabawa zespołowa : „Promocja kultury bałkańskiej w internecie w języku angielskim” i „Pozycjonowanie w przestrzeni uczestników imprez masowych przy użyciu technik wizyjnych”