admin12 grudnia, 2016NotkiMożliwość komentowania Gry edukacyjne – wytyczne do egzaminu została wyłączona
Zawiadamiamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Eksperymentalne zaleca się poniższe opracowania do egzaminu:
symulacja menedżerska : „Europejczycy i wielkie kultury Ameryki Łacińskiej w XV i XVI wieku” oraz „Blogi kobiece w ujeciu badań genderowych”
symulacja edukacyjna – „Rozumienie pojęcia sprawiedliwość przez studentów” oraz „Motyw kobiety w baśniach, bajkach i legendach”
symulacja menedżerska – „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni” oraz Symulacje Menedżerskie oraz „Mit projektu Riese”
zabawa edukacyjna – „Rola Organizacji Narodów Zjednoczonych i Rady Europy w przestrzeganiu i ochronie praw człowieka” i „Obozy koncentracyjne i łagry sowieckie – Detekcja porównawcza”
symulacja komunikacyjna : „Adam Mickiewicz: drogi życia- drogi twórczości (1798-1834)” i „Seks i erotyka w reklamie”
symulacja biznesowa : „Wykorzystanie reklamy w marketingu politycznym” oraz „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego”
gra biznesowa – „Obrzędy, zwyczaje i rytuały w prawosławiu i katolicyzmie na przykładzie Polski i Macedonii” oraz „Obraz Majdanu w ukrainskich środkach masowego przekazu”
symulacja biznesowa : „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi” i „Teoria komunikacji w praktyce na podstawie utworów macedońskiego piosenkarza Toše Proeskiego”
zabawa komunikacyjna : „Uzależnienie alkoholowe kobiet, próba omówienia problemu w aspekcie społecznym” oraz „Ocena aktywności fizycznej młodzieży z Radzynia Podlaskiego i Lublina na tle zaleceń prozdrowotnych”