Gry edukacyjne – wytyczne do egzaminu


Zawiadamiamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Eksperymentalne zaleca się poniższe opracowania do egzaminu:

  • symulacja menedżerska : „Europejczycy i wielkie kultury Ameryki Łacińskiej w XV i XVI wieku” oraz „Blogi kobiece w ujeciu badań genderowych”
  • symulacja edukacyjna – „Rozumienie pojęcia sprawiedliwość przez studentów” oraz „Motyw kobiety w baśniach, bajkach i legendach”
  • symulacja menedżerska – „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni” oraz Symulacje Menedżerskie oraz „Mit projektu Riese”
  • zabawa edukacyjna – „Rola Organizacji Narodów Zjednoczonych i Rady Europy w przestrzeganiu i ochronie praw człowieka” i „Obozy koncentracyjne i łagry sowieckie – Detekcja porównawcza”
  • symulacja komunikacyjna : „Adam Mickiewicz: drogi życia- drogi twórczości (1798-1834)” i „Seks i erotyka w reklamie”
  • symulacja biznesowa : „Wykorzystanie reklamy w marketingu politycznym” oraz „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego”
  • gra biznesowa – „Obrzędy, zwyczaje i rytuały w prawosławiu i katolicyzmie na przykładzie Polski i Macedonii” oraz „Obraz Majdanu w ukrainskich środkach masowego przekazu”
  • symulacja biznesowa : „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi” i „Teoria komunikacji w praktyce na podstawie utworów macedońskiego piosenkarza Toše Proeskiego”
  • zabawa komunikacyjna : „Uzależnienie alkoholowe kobiet, próba omówienia problemu w aspekcie społecznym” oraz „Ocena aktywności fizycznej młodzieży z Radzynia Podlaskiego i Lublina na tle zaleceń prozdrowotnych”
  • Comments are closed.